Weer thuis

25 juni 2023 - Puttershoek, Nederland

Yeah we zijn er weer! Vanochtend om 7 uur gaan ontbijten en daarna naar de verzamelhal om te wachten tot onze kleur werd geroepen. De labels die we hadden gekregen waren groen en hadden letter F. Dit zou pas om kwart voor 9 zijn maar al om half 9 mochten we naar de uitgang.

Voor de laatste keer de zaal door. Voor de laatste keer de trappen af. Voor de laatste keer de Costa kaart laten scannen.  Voor alles de laatste keer vandaag. IK ga het missen. Het was echt een varend hotel. De mensen ook zo behulpzaam en aardig. En iedere dag weer een feestje. Van onze vaste ober bij het diner Aries en de dagelijkse glimlach van onze huisschoonmaker Pablo. Van koffie halen bij de bar (2 double espresso ma'am?) tot de dubbele espresso na het eten (with 3 times sugar) .

De koffers hadden we heel snel gevonden en dus was het wachten op mijn lieve zwager en schoonzus die ons helemaal in IJmuiden zijn komen halen.

Wat mij betreft een zeer geslaagde vakantie! Ik kan niet wachten om dit vaker te doen (als mijn salaris het toelaat). Maar nu ontnuchteren, de was draaien en de koffers uitruimen. Morgen nog 1 dag vakantie...

1. Marijke Vogelezang:
    25 juni 2023
    welkom in de hitte. fijne dat het jullie goed bevallen is alhoewel we vermoeden dat dit geen koopje was..... maar geniet ervan zolang de inkomsten daar zijn. Groetjes aan jullie allen en ja.... altijd leuk na de vakantie: wassen wassen wassen strijken
  2. Wim karel:
    25 juni 2023
    Wat fijn dat jullie weer heel huids thuis zijn. Ik denk dat deze reis voor jullie heel veel indruk heb gemaakt. Ik vond je verhalen ook bijna een mini vakantie voor ons. Morgen uitrusten van een wel verdiende reis gr
  3. F van toor:
    25 juni 2023
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. De reis was voor mij gezellig, mooi en ervaring. Jullie hebben zo was te lezen een geweldige reis gemaakt. Nou morgen nog 1 dag vrij om bij te komen van de belevenis. Dan begint het gewone leven weer, ja ook dat bestaat nog steeds.
    Rust lekker uit van de geweldige reis. Groetjes xx
  4. Desirée:
    25 juni 2023
    Toch is het stiekem toch ook weer lekker om thuis te zijn. Maar ik ben het er mee eens, cruisen is geweldig! Ik vond het super om mee te kunnen lezen. Geniet nog van de laatste vakantiedag!
  5. Elvira:
    1 juli 2023
    Zo leuk om te volgen en te zien op de foto's. Ik lees al dat jullie genoten hebben, fijn!