Back home

17 augustus 2014 - Puttershoek, Nederland

Regen en met 13 graden koud. Welkom in Nederland! We zullen weten dat we weer thuis zijn. De reis van New York naar IJsland verliep voorspoedig. Ongeveer 15 min vertraging doordat sommige mensen in de lounge niet doorhebben dat een vliegtuig ook daadwerkelijk kan vertrekken zonder hen...

Toen we op IJsland aankwamen hadden we de eerste kou al te pakken. 7 graden! Maar wel met zon. Alleen zo'n 21 graden koeler als waar we vandaan kwamen. Boarden ging goed. Maar toen we moesten vertrekken reden we weg van de slurf en....ineens weer terug. Mannetjes aan boord voor een technische storing. Gelukkig snel verholpen, dachten we. Maar nee, we mochten nog een keer terug naar de slurf. Toen zelfs technische mannetjes in de cockpit! Deze keer wel goed verholpen en op naar Nederland.

En dus hebben we net onze heerlijke Nederlandse patatten, gemaakt van aardappels die je ook proeft, en pindasaus op. Morgen nog een broodje kaas en we zijn weer bij. Koffie gaan we nu zetten en dan rustig aan de avond volmaken. Morgen begint het gewone leven weer en loopt onze wekker weer om kwart voor 5 af. Wanneer begint de volgende vakantie?

1. F van toor:
    17 augustus 2014
    Hoi jullie heb en al heel wat meegemaakt en ja de volgende vakantie zal wel weer volgend jaar disney zijn dus je bent zo weer aan de beurt.
    Voorlopig moet er weer wat aangevuld worden in de portemonnee. Haha xx