Bradford

16 juli 2018 - Bradford, Verenigd Koninkrijk

Bradford cathedralOld school

DinnerDinner

Vanochtend vroeg opgestaan en bijtijds naar Bradford gereden. Benieuwd wat dit voor plaatsje zou zijn. Onderweg DE uitvinding van de eeuw gezien: een scootmobiel met regenhoes! Net zoiets als voor een kinderwagen maar dan groter....

Bradford is apart. Het is niet echt een stad, ziet eruit als een achterbuurt en de mensen, tja.... Gek genoeg 2 grote winkelcentra. Parkeren is hier ook heel makkelijk en uiteindelijk voor een hele dag maar £ 3,60 hoeven betalen. Omgerekend nog geen          € 4,00.probeer dat eens in Nederland.

Ook nog naar het Media and Science museum geweest. En met een aparte game afdeling waren de mannen even heel blij. Jelle heeft nog geprobeerd Prince of Persia te spelen maar dat was geen succes.

Omdat we nog een kortingsbon hadden between bij Frankie & Bennies gaan eten. Altijd goed!

Op de terugweg nog even eten en andere spullen halen voor morgen. De lucht wordt wel erg donker. En ja als we de winkel uitlopen begint het te regenen. Djeez, das een tijd geleden! Maar heerlijk en welkom. Wel jammer dat nu net vanochtend de ramen gezeemd zijn...

1. F van toor:
    16 juli 2018
    Hallo, wat leuk een hoes voor de scootmobiel wat een uitvinding.
    En het parkeren dat is geweldig toch ben je weinig geld kwijt, goed zeg.
    En ja, de lucht wordt hier ook nu erg donker ik denk dat wij ook een buitje krijgen maar het onweert al ook dus het kan.
    En heel jammer dat de ramen net schoon waren maar komt goed, je kan altijd nog ramen zemen toch?
    Maar wel leuk wat jullie weer meemaken daar ik wens jullie nog fijne mooie dagen hoor
    liefs van mij groetjes xxxxx
  2. Marijke Vogelezang:
    17 juli 2018
    hier snakken we al maanden naar regen. loop al wekenlang dagelijks met de slangen te slepen. gelukkig hebben we gratis water door de bron. Tja parkeren hier kan gelukkig ook voor niets of voor heel weinig, behalve dan in de grote steden waar jullie vaak naar toe gaan.
    Veel plezier nog