Eastbourne Bandstand

17 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Omdat het vandaag lekker (ahum) warm zou worden hebben we een paar uur doorgebracht op het strand. Nu bestaat het strand van Eastbourne niet uit zand maar uit stenen! Dus dat ligt niet lekker. En toen er ook nog eens een stel Engelsen naast ons kwamen zitten die blijkbaar geen afscheid konden nemen van hun baas, hadden we het wel gehad.

Kids naar huis en wij naar het station om de treinkaartjes op te halen voor volgende week naar Londen. En het werd almaar warmer...  Het teruglopen naar huis was een crime!

Voor de avond hadden we kaarten voor een big band avond bij de Bandstand. Na het eten werd het wel snel kouder.... en wij hadden natuurlijk geen jas bij ons. Dus toen om 10 uur het waanzinnig mooie vuurwerk was geweest zijn we als een speer naar huis gelopen, ook om het niet kouder te krijgen.

Nu thuis en zo meteen naar bed. Morgen weer vroeg eruit want dan gaan we naar Brighton. Het wordt wel minder weer maar dat zien we dan wel.

1. F van toor:
    18 augustus 2016
    Wat zonde van het strand met stenen.
    Die 2 mensen naast jullie is niet normaal dat er mensen zijn die het op vakantie over hun baas hebben belachelijk, je hebt vakantie, maak er dan wat van zou ik tegen die 2 zeggen.
    'Savonds is het hier ook een stuk frisser hoor.
    Ga dan lekker slapen jullie dan zie je morgen wel weer hoe en wat het wordt met het weer.
    Nu nog ff een fijne avond en voor morgen fijne zonnige dag met de Big Band.
    Liefs xxxx
  2. Marijke Vogelezang: