Eastbourne Marine Haven

22 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Rustig dagje vandaag en vanavond lekker uit eten. Dat was de planning. Maar zoals alles bij Van der Ster loopt het iets anders...

Ff boodschappen doen. Dat ging nog. Maar toen we thuis kwamen hoorde Iris in haar kamer een hoge pieptoon. En dat kwam achter een deurtje vandaan. Achter de deur stond een soort van boiler. Ik moet ff uitleggen: we zitten in een energiezuinig huisje. En die boiler staat in verbinding met een sprinkler op het dak.

Maar goed de pieptoon ging niet weg. John al bezig geweest met het re-starten van het apparaat maar dat hielp ook niet. Dan maar de verhuurder een mailtje sturen. En zie daar: nog geen half uur later staat de verhuurster voor de deur. Op het tijdstip dat wij uit eten wilden!

Mevrouw gebeld met een mannetje en die zei dat ze het apparaat moest resetten (dat wat John ook al gedaan had en niet hielp)  en ook nu hielp het niet. We hebben de sleutel achtergelaten want er zou een mannetje komen om het euvel te verhelpen.

We hebben heerlijk bij Frankie en Bennies gegeten. En toen we terug kwamen was de pieptoon inderdaad verdwenen. We hoeven niet te weten wat hij heeft gedaan, wij zijn er blij mee....

Morgen dagje Londen.

1. F van toor:
    23 augustus 2016
    Het zal weer niet waar zijn dat jullie dat hadden.
    Maar het is fijn dat die mevrouw kwam en gelijk daarna da de monteur.
    En nu geen pieper meer haha.
    Wel de sleutel terug gekregen?
    En het eten heeft lekker gesmaakt zeker.
    Toch een goede afloop van de dag en dan lekker dalijk naar bed.
    Welterusten en morgen weer een fijne dag liefs van mij xxxx
  2. Marijke Vogelezang:
    24 augustus 2016
    Leuk zo'n pieptooon, je zou er tinitus van kunnen krijgen. Gelukkig is het weer verholpen en hebben jullie lekker gegeten
  3. Wim karel:
    24 augustus 2016
    Ik dacht aan piep zij de muis in het voorhuis dus op muizejacht maar dit was anders gr