Goud!!!

15 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Na een heel rustige dag, waarop we niet veel anders hebben gedaan dan wat boodschappen, winkelen, een was gedraaid en eten (bij Frankies en Bennies)waren we op tijd thuis voor de turnfinale. We hebben zelfs de Lidl hiervoor links gelaten (daar gaan we een andere dag wel weer heen)

Man o man wat een finale was dat!  4 jaar geleden toen Epke  goud won in Londen, zaten we in Amerika. En nu in Engeland met goud voor Sanne Wevers!!!! Zo goed, echt een kunst! Zo zie je maar dat de mooiste medailles degene zijn die je het minst verwacht.

Qua weer was het warm. Niet de warmte die je met 22 graden verwacht. Dat voorspelt niet veel goeds; morgen wordt het nog warmer! Er nog maar even van genieten.Dus heb geen idee wat we gaan doen,,,

1. Wim karel:
    15 augustus 2016
    We hebben ook genoten van de evenwichtsbalk geweldig. Hier is het niet zo warm morgen weer een fijnedag toegewenst en ik hoor wel wat de activiteit is geworden gr
  2. F van toor:
    15 augustus 2016
    Hallo, ik heb daarnet zitten kijken naar turnen Geweldig was het en een spanning met die puntentelling.
    Maar heel mooi.
    En ja warm, hier wordt het 23 graden morgen en ik ga dan ff naar mijn broer.
    Naar de Lidl kan je nog wel denk ik.
    Maar weer een leuk avontuur van jullie met Epke in Amerika en dan nu Engeland hoe krijgen jullie het verzonnen hahahaha..
    Ik zeg weer gaan genieten we horen elkaar weer groetjes en liefs van mij xxxxxx
  3. Marijke Vogelezang:
    16 augustus 2016
    Het leuke van vakantie is dat je niks MOET plannen. Dus morgenochtend pas beslissen is toch heerlijk? Hier wordt het ook ong 23 gr en zonnig. We proberen zoveel mogelijk van de OS te volgen. OS 2016: Er wordt verloren waar men goud verwacht en er wordt goud behaald waar helemaal niets werd verwacht. Prachtg om te zien 2 Amerikaanse vlaggen en in het midden de Nederlandse vlag en die dus HOGER hangt...... Ook de open water zwemset heeft goud en dat zijn hele mooie momenten. En verder....... zijn we weer benieuwd wat jullie gaan doen. Trusten!!!