Thuis

31 juli 2015 - Puttershoek, Nederland

Yeah! Eindelijk weer in mijn eigen bedje slapen!  En natuurlijk ging dit allemaal niet zonder slag of stoot bij de familie Van der Ster...

We waren op tijd weggegaan. Omdat er overal wegopbrekingen waren en er veel verkeer op de weg zou zijn in verband met de vakantie in Engeland, waren we bijtijds vertrokken. De boot had ook 1,5 uur vertraging dus mooi om 11 uur bij de incheckbalie..."meneer u bent veel te vroeg. Inchecken is vanaf 1,5 uur van tevoren dus kom over een uur maar terug!" Dit ga je niet menen! Maar wel dus. Met een gele uil (!) achter de ruit dus weer een parkeerplaats opgezocht. Dan kom je bij het volgende probleem: of je moet betalen op de parkeerplaats voor langere tijd of er is een parkeerterrein waar je maar een kwartier mag staan. Dat laatste dus maar gedaan.

Na een klein uurtje, je rekent immers de tijd die je kwijt bent om bij de balie te komen ook mee, maar weer in de rij gaan staan. Wel zo slim om dat niet bij dezelfde te doen. En nu mochten we wel inchecken. Alleen.... nu had de boot al 2 uur vertraging. Met als gevolg dat de boot die om 12 uur had moeten vertrekken, om 2 uur vertrok (de tijd dat WIJ hadden moeten vertrekken! Jippie, dus pas om 4 uur weg, om 7 uur aan de Franse kant en dan pas 10 uur thuis! Zo jammer weer.

Gelukkig vertrok de boot voor ons iets eerder dan gepland en waren we rond half 10 bij de Mac. We hadden op de boot wel al wat gegeten (patat en kipschnitzel en vis) maar dat was om half 5. Dus nog een milkshake en broodje hamburger gehaald. Daarna snel naar huis en eindelijk in ons eigen bedje slapen. Dit hebben we zoooo gemist...

1. F van toor:
    1 augustus 2015
    O wat een verslag is dit, erg hoor wat je nog meemaakt als je naar huis wilt.
    Maar je hebt lekker geslapen iig.
    Ik denk iedereen blij is dat ze toch weer thuis zijn.
    Leuk om dit allemaal gelezen te hebben.
    Ik heb genoten van jullie verslag en ik denk jullie hebben ook genoten van de vakantie, groetjes xxxx
  2. Wim karel:
    3 augustus 2015
    Nou nou wel een terugreisje meegemaakt gelukkig geen storm zo zie dat je ook nog kan genieten van je thuis komst. Welkom thuis.