Weer thuis!!!!

29 juli 2018 - Puttershoek, Nederland

Yeah! we zijn er weer. Vrijdag een dag rust met inpakken en eten bij Bizzie Lizzy (waar ze de lekkerste fish and chips zouden verkopen) Was inderdaad lekker maar of het de lekkerste is....

Nog getankt en wat boodschappen gedaan en op ons gemak alles ingepakt.

Zaterdagochtend om kwart voor 10 richting de boot. Het waait wel! maar het is droog. En in Newcastle nog even het outletcentrum in voor we aan boord mogen. Op de heenweg hadden we een hut precies in de punt van de voorplecht. Mooier kan niet!  En als we de kaarten voor het boarden krijgen, blijkt dat we dezelfde hut terug hebben. Wauw! Wat is de kans dat dat gebeurd?

Alleen dan merk je dat wind veel doet op een boot. Het schip zwaait van links naar rechts en Iris vind dit al niet leuk. En als je dan moet slapen wordt het erger. Omdat je in de hut licht aan de voorkant merk je iedere beweging op en neer van het schip. Dus halverwege de nacht maar gedraaid en met mijn hoofd aan de hoofd aan de andere kant van het bed gaan liggen. Dat blijkt een goede keuze want nu kan ik nog een paar uur slapen.

En dan zijn we weer in Nederland! Het land waar we weer moeten wennen aan de rotonde de andere kant opnemen en de automobilisten die niet kunnen rijden. Dan is Engeland zoveel relaxter. In het verkeer houdt men rekening met elkaar. Hier is iedereen Remi. Ikke en de rest wacht maar, wat een  stress. Maar wel weer in ons eigen bed slapen. Wat een verademing.

Op naar de volgende vakantie, al weten we nog niet waarheen....