Burgers Zoo

30 juli 2020 - Arnhem, Burgers Zoo, Nederland

Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag gaan we immers naar Burgers Zoo. Daar zijn we al een hele tijd niet meer geweest. En waarom zou je dat dan ook niet doen op de een na warmste dag van de week?

Het tijdslot dat we hadden gekozen was 3 uur. Omdat het dan minder warm is en omdat het minder kost. Aangezien het park tot 20.00 uur open is hadden we alle tijd. En het was maar een half uurtje rijden.

Bij de ingang was het best wel druk. Maar omdat er een mannetje stond die dit heel goed in de gaten had mochten we iets eerder naar binnen. De bewegwijzering was gedeeltelijk opgeheven en de nieuwe route werd netjes aangegeven met pijlen. Ook werd overal benadrukt dat je 1,5 meter afstand moest houden. Sorry voor onze Duitse vrienden maar vooral mensen van daar konden dit denk ik niet goed lezen. Zodra je ergens stond kwamen ze als bijen op honing achter je staan, bang om iets te missen. En wederom is gebleken dat met kleine kinderen zo'n dagje uit wel heel lang is met deze warmte.

De was is ondertussen droog (dat ging in de zon vanochtend erg snel). Morgen wordt het nog warmer dus denk ik dat we nog minder zullen doen. We gaan het zien....

1. Marijke Vogelezang:
    30 juli 2020
    1,5 en mondkapjes..... Wat is dat toch.... Wij waren in Gladbeck bij een vd Valkhotel. Hier waren het juist de Nederlandse gasten die de regels helemaal niet in acht namen. Inpandig moet je nl mondkapjes dragen en overal de 1,5 meter.
    Gelukkig as het rustig op het terras dus daar hadden we bijna het rijk alleen met onze vrienden. We hebben een topmiddag gehad.
  2. F van toor:
    31 juli 2020
    Mooie foto's zeg, leuk is het daar he alleen een beetje warm.
    Vandaag nog warmer.
    Maar jullie genieten wel zo te zien.
    Blijven doen hoor het is zo weer voorbij. Groetjes van mij.
  3. Marijke Vogelezang:
    Leuke foto's!
  4. Krijn:
    31 juli 2020
    Mijn ervaring met Duitsers is dat als je ergens heel erg geïnteresseerd naar gaat staan kijken er binnen no-time drommen mensen om je heen staan. Ook al is er geen klap te zien.