Ff helemaal niks

3 augustus 2020 - Bocholt, Duitsland

Zo, even een paar dagen rustig aan gedaan en helemaal niets moeten. Vrijdag hebben we de boodschappen gedaan en 's-avonds heerlijk van de plaat gegeten. Doetinchem dus weer ingegaan. Je moet ook Jelle geen ijs beloven en dan zeggen dat je een bakkie koffie wil gaan halen. Dat gaat helemaal verkeerd. OCD hoe bedoel je?!?! Is uiteindelijk wel weer goed gekomen.

Zaterdag naar Zevenaar geweest. Leuk hanzestadje maar niet echt ons ding. Wat wel opviel was de muziek die gedraaid werd door de speakers. Alleen maar 80-s! En ook nog eens nummers die je haast nooit hoort op de radio...  Wat ze daar wel hebben: winkels van gekke samenstellingen. Je ziet weleens een bakker met een koffiehoek. Die combi snap ik. Maar een kapper en een plantenboutiek? Dat vind ik een vreemde combi.... Ze hebben hier trouwens ontzettend veel kappers! je ziet in bijna elk dorp en stadje wel een straat waar er 3 geclusterd zijn.  's Avonds in de zon bij de Mac gegeten. weer eens wat anders dan in de stromende regen.

Zondagochtend de was gedaan. Weer geprobeerd met de droger. En weer was niet alles droog. Wel eerst gevraagd welke knop we moesten (we hadden het de vorige keer toch goed). Nu maar de andere droger nog een keer geprobeerd. Was bijna alles droog. Dus de rest maar in de zon gehangen. Voor we gingen eten was de was droog. Gelukkig!

Toen op naar Zeddam. Daar hadden we vorige week al een ijsje gehaald toen we aan het fietsen waren, maar toen hadden we al gezien dat je daar ook heerlijk kon eten. En dat was ook echt zo! Ik kan het iedereen aanraden. We hadden alle 4 iets anders en alles was even lekker. En heel betaalbaar! Dus onthouden: De Horizon in Zeddam. Voor iedereen die van eten houdt.

Vandaag een dagje Bocholt gedaan. Wederom naar Duitsland dus. Blijft trekken.... je kunt daar ook inderdaad heel leuk winkelen. En ze hebben daar echt van alles. En natuurlijk ook daar een ijsje gegeten. Dat heb je met dat mooie weer. Alhoewel ik begreep dat het in Puttershoek en omgeving nogal geregend heeft vandaag. Wij hebben geen spat regen gezien.... En de komende dagen wordt het alleen nog maar warmer helaas..

Dus eigenlijk de afgelopen dagen net veel gedaan. Morgen gaan we ff naar de mark in Doetinchem dus ben benieuwd....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. F van toor:
    3 augustus 2020
    Nou jullie hebben je wel weer vermaakt.
    En ja wat je beloofd moet je doen dus IJsje voor Jelle tuurlijk. Zou jij ook niet leuk vinden toch?
    Ja Zeddam is leuk ben er 1 keer geweest.
    En ja aan alles komt een eind dus ook je vakantie. Maar nog lekkere dagen daar met het hete weer wat eraan komt.
    Groetjes van mij xx
  2. Marijke Vogelezang:
    4 augustus 2020
    Ik lees hieruit: lekkere vakantie
    En ja WIJ vergeten juist dat we ook die plaatsjes eens moeten bezoeken want we komen vrijwel nooit meer in Nederlandse plaatsen, alleen voor de bepaald boodschappen in Klazienaveen. Geniet er nog van luitjes!