Op de fiets.....

26 juli 2020 - Doetinchem, Nederland

Het weer was heerlijk vandaag. Niet te warm, niet te koud en weinig wind. Dus na het eten en de koffie een rondje van een km of 20.

Als je niet meerekent dat John bijna werd aangereden door een fietser van rechts die hij niet gezien had en ik bijna een lantaarnpaal omver probeerde te rijden, was het een leuke tocht. Onderweg een hertenkamp gezien en heerlijk ijs gegeten. En iets gezien dat ze bij ons niet hebben. We kennen de drive-in van de Mac, een aardbeien- en kersen drive-in maar nog geen broodjes drive-in! En die hebben ze hier wel en het was nog druk ook!  Misschien een gat in de markt gevonden....

We waren ook precies op tijd thuis. Nog voor de fietsen goed en wel in het hok stonden, kwam net die ene wolk met regen over.

Vanavond soep met stokbrood op het menu. Dus wederom geprobeerd de oven te gebruiken. Opwarmen ging goed (joehoe) maar zodra je de oven open doet om de stokbroden erin te leggen krijgt ie een eigen wil. Het stokbrood werd wel warm, maar niet heet en ook niet echt bruin. Het smaakte best nog wel. Morgenochtend de broodjes nog een keer proberen en anders is het helaas, pindakaas voor de oven.....

Morgen gaan we kijken in Duiven en Winterswijk...