Laatste volle dag op zee

23 juni 2023 - Noordzee, Nederland

Laatste dagje op volle zee maar nog geen einde van de reis. We hebben ons best vermaakt vandaag.

Eerst een hele uitleg over hoe we zondag van boord moeten. Morgen krijgen we daar labels voor voor aan de koffers. Die koffers moeten voor 00:00 op zaterdagavond voor de deur gezet zijn. Dus morgen alles inpakken.

Je merkt wel dat je moe wordt. Vooral als je in je hut de airco lekker aan hebt staan en op de rest van het schip gooien ze de kachel op 25 graden. Bloedheet dus en als je dan met zn allen in een bar zit omdat het Officers Gala is, dan ben je blij als je weer weg kunt.

De show van vanavond was geniaal. Fire and Ice. Met een kunstijsvloer hadden we toch kunstschaatsers. En het vuur kwam van de filmpjes, maar dat was ook spectaculair.

De bingo hebben we overgeslagen vandaag. Is best prijzig dus na 2x hebben we het niet nog een keer geprobeerd.

Morgen nog een dag in Bremershaven en dan door naar IJmuiden. We kunnen morgenmiddag navragen hoe laat we in IJmuiden aankomen. Ik hoop lekker vroeg. Slaap lekker.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke Vogelezang:
    23 juni 2023
    Dan alvast Herzlich Willkommen in Deutschland.... Bremerhaven, 188 km van ons vandaan. Ik zal ff zwaaien. Goede terugreis..... en wen maar aan die 25 want het wordt zondag 30
  2. F van toor:
    24 juni 2023
    En dan.... nog even volhouden hoor, maar wat zal het een verschil zijn als jullie weer thuis zijn. Wordt zondag idd bloedheet dus daar kunnen jullie je op voorbereiden.
    Maar wens jullie wel sterkte zondag. En welkom thuis.
    Fijne laatste dag nog xx