Beachy Head

16 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Na een "rustige" dag gisteren zijn we er vandaag weer op uit getrokken. Op pad naar Beachy Head. Het is echt een superplek! Een hoge klip van 162 meter. Witte krijtrotsen net als in Dover.

Maar ook berucht om het aantal zelfmoorden. Je ziet dan ook langs de hele route kruisjes staan. En gelukkig loopt het daar nogal vlak.... NIET!!! Helling op, helling af. En ik loop liever naar benee. Helaas moet je dan weer omhoog. Jelle ging bij de tweede afdaling door zijn enkel en kon moeilijk doorlopen.  John en Iris zijn daarom met z'n 2en doorgelopen naar het eind van de wereld. Daarna met z'n 4-en weer de 45°helling op. Voor mij niet voor herhaling vatbaar maar de ervaring was geweldig. En een drankje daarna maakt alles weer goed. Ook de foto's zijn waanzinnig (worden nog geplaatst).

Morgenavond hebben we nog een concert. Wat we verder gaan doen weet ik nog niet. Wordt nog warmer dan vandaag...misschien nog ff naar het strand

1. Marijke Vogelezang:
    17 augustus 2016
    voor zulke wandelingen heb je hoge bergschoenen nodig.... en ervaring. Weet niet of dat allemaal bij jullie goed geregeld was? In elk geval wel super dat jullie mooi weer hebben. Is altijd maar de vraag in Engeland (en Ned. etc). Benieuwd naar de fotos
  2. Wim karel:
    17 augustus 2016
    Ik begrijp dit was de mini vierdaagse met handicap voor vacantiegangers gr