Een dagje niets...

26 juli 2018 - Skipton, Verenigd Koninkrijk

Vandaag echt helemaal niets gedaan. Nou ja op 2 wassen draaien na dan. En vanavond aan de BBQ. Voor morgen geven ze noodweer op dus nemen we het er nog even van.

Het was voor Engelse begrippen best warm vandaag. Maar omdat er toch wat wind stond was het prima uit te houden. En iedereen deed zijn eigen ding. Mijn diamond painting schilderij gaat ook opschieten.

Net nadatbwe klaar zijn met de BBQ begint het wat donker te worden. En voor we het weten valt de eerste druppel. Even later is het weer droog en schijnt de zon. Dan een donderklap en weer regen. En zogaat het een uurtje door. Op de radarbeelden zien we dat het in Nederland moet regenen maar dat blijkt nogal plaatselijk te zijn.

Morgen de laatste boodschappen doen, tanken en opruimen. Dan inpakken en eten en zaterdagmorgen richting de boot.

1. Marijke Vogelezang:
    27 juli 2018
    De ergste hitte is voorbij als jullie terug komen. Wij hebben hier ih grensgebied nog geen druppel gezien, geen zuchtje wind, alleen maar grote hitte. Vandaag ook weer tegen de 40 is verwacht. Als jullie terug gaan, gaan wij inpakken. Zondagmorgen vroeg lekker in de airco, ong 7 uur rijden naar het Ertsgebergte voor 7 nachten. We hopen en verwachten daar minder hitte te krijgen. Jullie een veilige thuiskomst en leuk dat we weer mee mochten genieten. Gr van ons
  2. F van toor:
    27 juli 2018
    Ja hoor hier heeft het 2 minuten geregend maar dat was het vreselijk benauwd weer vandaag. Maar boodschappen doen en rustig aan. Ook hier wordt het vandaag de heetste dag van de hittegolf. Zo'n 38 graden Maar jullie hebben het weer gehad en dan nu alles rustig aan doen.
    De reisverslagen waren zoals gewoonlijk geweldig.
    Fijn dat ik heb mee mogen genieten.
    Wens jullie een goede en veilige reis naar huis terug.
    groetjes xxxx