Dagje zee

7 mei 2024 - Venetië, Italië

Vandaag hebben we een zeedag. Gelukkig is dat op dit schip geen probleem want er is genoeg animatie.

Eerst ontbijten. Om rustig te kunnen eten besloten we deze eerste dag in het restaurant te gaan zitten. Alleen wordt je hier dan bedient. Niets zelf pakken maar alles van de kaart. Het heeft wel wat maar voor ons even niet.

Daarna koffie gedronken. En ik werd alvast verwend met wat moederdag kadoos. Heel leuk en niet verwacht!

Bekeken wat we kunnen doen vandaag. Allereerst de bingo. Allemaal een kaart, eigenlijk 3 aan elkaar. Als je binnen 40 nummers bingo hebt win je € 25.000,00. Helaas de bingo valt veel later en levert iemamd € 200,00 op. Iris had nog maar 1 nummer nodig. Volgende keer beter.

'S middags naar de Masterchef@sea. Daar wil ik heel graag heen. Eerst een kwisje van 10 opgave multiple choise en wie de beste scores hebben mogen naar het podium. 6 personen in totaal, en ik mag erbij zijn! Samen met een andere Nederlandse dame vormen we team NL. Wat moet je doen? De box bevat soesjes, chocolade room en saus, hagelslag en bigareaux. Maak een zo mooi mogelijk bord op. En we WINNEN!  Als beloning een schort en muts, een certificaat en een fles champagne. Het kan niet op.

's-Avonds een gala avond. Netjes in jurk en pak naar het diner. Was weer goed geregeld. De show was wat minder dan gisteren maar wel vermakelijk. Dan snel naar bed. Morgen leggen we vroeg aan in Dubrovnik.

1. Marijke en Krijn:
    8 mei 2024
    Leuk, in de prijzen gevallen! Lijkt een mooie reis te worden.... gaaf, Dubrovnik
  2. F van toor:
    9 mei 2024
    Leuk, jij zal een keer niet winnen he?
    Geweldig dit en iedereen kan meekijken hoe je de soesjes of zo vult.
    Schitterend om te zien en te lezen.

Jouw reactie