Weer een dag op volle zee

20 juni 2023 - Noordzee, Nederland

Bleh! we hebben er ff geen zin meer in. De hele dag op zee doorgebracht. Op zich niet erg maar er was ff niet zoveel leuks voor ons bij. Dus we zijn een beetje gaar.

We hebben de hele ochtend in het Atrium gehangen, koffie gedronken, mensen gekeken en gelezen ( van de 8 boeken van de 7 zusters heb ik er ondertussen 4 uit). Daarna uitgebreid gaan lunchen (gewoon omdat het kan). Vanmiddag hadden we de bingo. Yeah we mogen weer. Ik zat naast een aardige Duitse jongen die in zn eentje 4 kaarten moest bijhouden. Tuurlijk wil ik je helpen, maar ik heb ook al 2 kaarten van mezelf. Helaas voor hem en voor ons geen bingo. Het scheelde voor John maar 1 cijfer...

Vanavond heerlijk gegeten en een mooie acrobatische show gezien. Daarna op en naar de hut gegaan. Vannacht is de klok weer een uur vooruit gegaan dus een uur minder slaap.

Morgen leggen we aan in Kirkwall. Dit is onderdeel van Groot Brittanië dus iedere, maar dan ook iedere passagier moet door de paspoortcontrole. Er zijn zelfs tijden aangegeven hoe laat je waar moet verzamelen als je wel/geen excursie gaat doen of gewoon aan boord blijft. We zijn benieuwd.

Voor nu slaap lekker. Het waait nu wel, beetje regen maar het schip schommelt niet heel veel. Hopelijk blijft dat zo en zijn we morgen weer fris en fruitig voor het ontbijt. Toedels.

1. Desirée:
    21 juni 2023
    Volgens mij hebben jullie je toch wel vermaakt op zee. En lezen is altijd goed!
  2. F van toor:
    21 juni 2023
    Ja aan alles komt een einde hoor. Maar jullie vermaken je wel en jullie hebben je ook vermaakt gezien de berichten die je schrijft.
    en dan lekker op tijd dan door de paspoortcontrole (gezellig) en het heeft hier ook ff flink geregend dus ff heerlijk windje.
    Geniet er nog van zolang het nog kan. Groetjes xx
  3. F van toor: