Hastings

21 augustus 2016 - Hastings, Verenigd Koninkrijk

Vandaag naar Hastings gegaan.... met de trein! Vreemd genoeg ging dat sneller dan met de auto. We deden er nu maar 25 minuten over (tegenover 40 minuten met de auto).

Het weer was niet helemaal wat we wilden maar het was droog. Bewolkt, maar droog. (we zagen dat het in Nederland flink geregend had). En in Hastings werd het weer beter. We zijn naar de pier gelopen. Volgens Jelle de meest lelijke die we hebben gezien (en we konden hem alleen maar gelijk geven).

Toen weer helemaal terug naar de andere kant van de boulevard.  Tegen de wind in maar met een flinke zon dus goed uit te houden. Daar zijn we met een soort kabelkarretje naar boven gegaan. Met zn vieren! John vond het helemaal niets. Maar het uitzicht was geweldig. Op een bankje gezeten langs de rand....

Daarna weer naar benee. Met zn 3-en. John ging lopen, die had zijn portie trillseeking wel gehad.  Stukje verder gelopen en toen kwamen we in een soort van achteraf straatje. Overal piratenvlaggen! Wat hier de bedoeling van was gaan we nog uitzoeken. Ook hele kleine oude winkeltjes. Waarschijnlijk 1 van de oudste straatjes.

Na een smoothie (of ijsje of drinken) bij de McDonalds op ons gemakkie terug naar de trein. Met een boemeltje terug maar heel veel ruimte.

Nu ons mentaal voorbereiden op Londen! Daar gaan we dinsdag heen en ze zeggen dat het 29° wordt....