Londen

23 augustus 2016 - London, Verenigd Koninkrijk

Yeah! Dagje Londen! Op 1 van de warmste dagen van de vakantie! Maar ja je moet plannen toch?

Met de trein net buiten de spits naar Londen. Beter dan met de auto. In net geen 2 uur sta je midden in Londen en man.... wat een drukte!!!  Ik ben wel wat gewend met de steden maar zo druk...nee ik hou het wel bij Rotterdam.

De stappendoelen zijn wel wel ver overschreden dus met het wandelen zat het wel goed. We zijn natuurlijk ook hier bij de chociwokkidoodah  winkel gaan kijken. Die is zelfs groter dan de originele in Brighton. Maar wel net zo duur!

Ook bij Buckingham Palace gaan kijken en nee, Jelle is niet flauwgevallen dit keer.

Na heerlijk te hebben gegeten bij Vapiano kwam John met de mededeling dat zijn been zeer deed. Omdat we dit eerder hebben gehad maar even in de gaten houden.  Op het moment dat ik dit schrijf gaat het weer beter. Maar we wachten ff morgen af... dan wordt het weer bijna 30°. Wie zei ook al weer dat het in Engeland altijd regent?

1. Marijke Vogelezang:
    24 augustus 2016
    Jullie hebben mazzel met het weer. Het heeft ons altijd tegen gehouden naar Engheland te gaan.... Hoop dat John zijn klavhten snel voorbij zijn.
  2. Wim karel:
    24 augustus 2016
    Ik hoop dat het been geen spelbreker wordt voor jullie heel veel sterkte en neem nog een ijsje gr