Opnieuw naar Engeland

13 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Eindelijk....vakantie! Vanochtend vroeg vertrokken naar Duinkerken. Weer is heerlijk, geen grote problemen.....tot net over de Franse grens! Daar moeten we massaal van de weg. Via een rotonde weer de snelweg op. Maar..... wel aan de kant van de weg bewapende militairen! Dan weet je dat het een verhoogde paraatheid is in Frankrijk. Wel intimiderend en ook eng om mee te maken.

Vervolgens naar de ferry. Oke, foutje bij de boeking. Helaas maar 1 persoon toegestaan in de Sea-vieuw lounge. Toch maar even vragen of dat aangepast an worden. "Hmmm probleempje maar ik ga magie gebruiken: € 55,00!" Pardon? Welke magiër is hier aan het werk? Nou nee iets teveel van het goede. Dan maar niet!

Eenmaal in Engeland gaat het goed. De White Cliffs laten we gauw achter ons: op naar de kust.Op Google maps al gekeken waar we moesten zijn. Dit ziet er niet zo uit! Maar dan blijkt dat we eerst een nauw steegje door moeten en daarachter is ons huisje voor de komende 2 weken. Dat is een hele verademing! 3 slaapkamers en 2 badkamers, 2 ovens en een grote koelkast met flinke vriezer. Mama houdt hier wel van!

De vliegtuigen van de vliegshow vandaag hebben we zeker gehoord en af en toe gezien. Morgen beloofd het weer een mooie dag te worden dus op naar het strand voor de vliegshow...

1. Marijke Vogelezang:
    13 augustus 2016
    Jammer maar noodzakelijk oponthoud. "t is helaas iets waar we de komende tig jaar mee te maken hebben.... Veel plezier op jullie reis en wij genieten mee.
  2. F van toor:
    13 augustus 2016
    Nou dat lijkt mij ook eng om te zien zeg die militairen.
    Maar zo te lezen hebben jullie een schitterend huis ook wat betreft 2 ovens en de Grote koelkast, je kan je gang gaan Ingeborg.
    Sorry heb wel zitten lachen de Ferry ook stom dat het zo was geregeld.
    Maar geniet ervan daar we spreken elkaar weer.
    FIJNE VAKANTIE xxxxxxx
  3. Wim karel:
    13 augustus 2016
    Als eerste een fijne vakantie, leuk om weer zon verslag te lezen van je eerste vakantie dag geniet van je luxe en tot het volgende verslag gr