Skipton Woods

Watervalletje en weg omhoogWatervalletje 2

Watervalletje 3De route vandaag 17 juli

Halverwege

Heerlijk weer vandaag. Met 20 graden flink afgekoeld maar wel lekker om de bossen in te gaan. En volgens opgave van John loopt het vlak. Ja hoor vlak met een helling van 5%!! En iedereen weet dat mijn benen niet gemaakt zijn om omhoog te lopen. Gelukkig moet je alles wat omhoog gelopen wordt ook naar beneden lopen. Ook een dingetje op een gladde grind ondergrond. Gelukkig wel wat watervalletjes gezien. En het bos zag er verder heel mooi uit. Allleen rook het er naar knoflook....

Nog even snel de plaatselijke kerk bekijken. Heel mooi maar niet zo groot. En dan hoor je ook nog "You'll never walk alone" uit de speakers komen hahaha.

John is nog niet helemaal aan het Engelse verkeer gewend. Wel met autorijden dat is geen probleem. Alleen dat oversteken..... Hier moet je met rechts beginnen te kijken in plaats van links. En dan lig je bijna onder een Kever...

Nog even nieuwe gympen gekocht want in die van mama zit een scheur in de zool. En dan loop je niet lekker...

Morgen weer een stad in....

1. Marijke Vogelezang:
    17 juli 2018
    Jammer dat er geen foto bij zat van bijv een watervalletjes of van de bossen.... me, loving nature. ER gaat natuurlijk niks boven YNWA, Feijenoord!!!!!!
  2. Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster:
    Foto's zijn bijgeplaatst en in gallerij!
  3. F van toor:
    17 juli 2018
    Ach ja, John en de de kids kunnen het wel, maar jij kan het ook als je wilt lopen ook omhoog. En als je boven bent heb je toch een mooi uitzicht.
    En met de nieuwe gympen gaat het morgen beter denk ik. En ja eerst rechts en dan links kijken John gek he.
    En Ingeborg op het gladde grind en dan met een kapotte gymp nou dat voel je wel.
    Nu dan voetjes omhoog en dan rusten.
    Veel plezier nog liefs van mij. xxxx
  4. Marijke Vogelezang:
    19 juli 2018
    Hele mooie foto's.... daar worden we blij van, zijn we er een beetje bij...
    hier is het om te snikken...