Vakantie 2015

17 juli 2015 - Stroud, Verenigd Koninkrijk

Eindelijk vakantie! Zijn we ook hard aan toe. Dus vanochtend om half 7 vertrokken richting Duinkerken voor de overtocht. Met priority aan boord en dan mag je er als eerste op. Ook als eerste af maar dat was niet helemaal zo... er stond bij onze afrit een vrachtwagen met pech. Dus eerst 10 minuten wachten.

En dan begin je te begrijpen waarom we eigenlijk niet zo dol zijn op de vakanties van vrijdag tot vrijdag. Midden in de spits langs Londen....als eens geprobeerd? Zou iedereen eens moeten doen! Je doet er ongeveer een uur langer over om op de plaats van bestemming te komen.

Dus uiteindelijk pas om kwart over 5 op plaats van bestemming. Gauw alles naar binnen brengen en ff een happie eten. Gelukkig zit er een McDonalds dichtbij. Na het eten nog even langs de Tesco; degene hier op het dorp is op vrijdag 24 uur open!

Wat we morgen gaan doen weten we nog niet. We hebben net wat extra gasten in een afvalemmer gestopt en gaan nu eerst maar slapen. Welterusten...