Nieuwe plannen

11 augustus 2014 - Virginia Beach, Virginia, Verenigde Staten

Vanochtend vertrokken naar Virginia Beach. Je verwacht dan ook wel een beetje mooi weer maar dat viel tegen. De zon scheen wel maar het was behoorlijk winderig. En onderweg hebben we zelfs nog regen gehad.

Het hotel is weer als vanouds en we hebben zelfs een Starbucks op de hoek zitten! Ook nog even naar het strand geweest om te kijken hoe het daar is. En voor we naar het strand gingen even nieuwe plannen gemaakt.

In de planning staat namelijk dat we vanaf woensdag in Richmond, VA zitten. Maar wat is er te doen in Richmond? Helemaal niets! Dus waarom 1,5 uur rijden voor een hotel waar niets in de buurt  te doen is. Het mooie van Amerika is dat ze aangeven voor welke datum je kosteloos kan annuleren. En dat hebben we dus gedaan. We slaan Richmond dus nu over en rijden in 1 stuk door naar Washington.Dat is hiervandaan maar 3 uur rijden dus we hebben een dag extra daar.

En we weten dat er in Washington van alles te doen en te zien is. Maar eerst hier nog 2 nachtjes doorbrengen. We hebben vanmiddag ook de was maar meteen gedaan. Duurde een kwartier om te wassen, 20 minuten om te drogen en kostte nog geen $ 5,=. Dus waarom niet doen? Alles is weer schoon en de laatste paar dagen was kunnen mee naar huis. Morgen eerst kijken wat het weer gaat doen en of we nog naar het strand kunnen...

1. Marijke Vogelezang:
    12 augustus 2014
    Dat is handig en niet duur met die was.
    Ja, Washington is natuurlijk heel interessant, zeker even op de koffie bij Obama? En..... doe hem vooral NIET de groeten van Vladimir.....
    Hopelijk komt er nog een dagje strandweer. Hier gaan de temperaturen nu dalen naar ongeveer 18-20 graden en wisselvalliger. Wij vinden het niet erg, vooral de nachttemperaturen mogen wat ons betreft omlaag. En dat is ook verwacht.
    Van jullie kant graag even de fingers crossed omdat een 2e poging tot bbq met een stel mede Neder-Duitsers a.s. vrijdag ook weer niet in het water moet vallen!
    Veel plezier weer....
  2. F van toor:
    12 augustus 2014
    Handig hoor de was laten doen voor een prikkie.
    Dus wordt het geen Richmond je bent dan bijna in de buurt met 3 uur rijden. Jullie hebben helemaal gelijk. Hier is het weer ook niet veel maar niet echt warm, dus lekker.
    Af en toe de een flinke bui en soms heeeeeeeeel veeeeeeeel regen maar wel lekker hoor en toch ook nog een deel van Bertha orkaan.
    Gaan jullie nog lekker genieten en we zien weer later. Leuk hoor groetjes xxxxx
  3. Marijke Vogelezang:
    12 augustus 2014
    Nou luitjes, een goed voorbeeld doet volgen. Wij hebben ook een inlog gemaakt en gaan onze vakantie ook vastleggen. Duurt nog 6 of 7 weken en wij gaan naar voor ons bekend gebied (7e keer Tenerife) maar het is onveilig om alles op FB te zetten maar wachten tot ná d vakantie is ook niet meer van deze tijd.
    Dus bedankt haha maar jullie hebben ons 'aangestoken'