... en dat is 3!

10 augustus 2014 - Wilmington, North Carolina, Verenigde Staten

Vandaag onderweg naar Wilmington. Reisje van bijna 4 uur. Het werden er uiteindelijk bijna 6! Hoe dat kwam?

Ze zeggen dat alles in 3-en komt. Ik kan nu zeggen dat het klopt. We hebben al een keer contact gehad met Hertz per mail (vanwege een olielampje dat ging branden),  een 2e keer telefonisch (vanwege een lekke band) en nu dan maar een keer langsgereden. We hadden net de tank volgegooid toen er een motorlampje ging branden. Er zou iets niet goed zijn met de tankinlaat of een motorstoring. Dus John bij het volgende tankstation de nozzle er een paar keer door gehaald maar dat hielp niet. Dan maar een Hertz opzoeken en gevonden in Myrtle Beach, bij het vliegveld. Want mocht er iets niet goed zijn dan willen we graag een andere kar. Gelukkig is John een goldmember want er stond een wachtrij....

Dus de situatie uitgelegd. Ja misschien dat de dop er niet goed op zit. Dat kan kloppen want er zit geen dop op. Volgende probleem: er zijn geen SUV's meer beschikbaar. Dan maar een minivan. En die hebben we zonder problemen meegekregen. Eigenlijk was dit ook al kar nr 3. In New York hadden we al een andere auto meegekregen omdat de oorspronkelijke auto wat losse onderdelen had. Dus alles overgeladen en met veel vertraging naar Wilmington gereden.

Gelukkig hebben we weer een  prima kamer en zit er aan de overkant zowel een Target als een Walmart. Voor morgen hebben we alvast weer wat broodjes gehaald. En vanavond als troost voor John bij Applebees gegeten.Nu maar hopen dat die reis morgen zonder problemen gaat...

1. Marijke en Krijn:
    11 augustus 2014
    Jammer van deze ongemakken maar hopelijk na nummer 3 gaat nu alles van een leien dakje!
  2. Pa en ma:
    hallo allemaal ;wat een pech he nu jullie hebben driekeer over,wonnen dus gaan met die banaan zonder pech /Jhon Irma heb gebeld of ik jou wou vragen om te maillen of jy nog in newyork kom laat wat weten aan haar als dat kan .liefs en een forspoedige reis doei xxxx twee ectra xx voor iris en jelle pa'ma
  3. John:
    13 augustus 2014
    Hoi. Dank, ik heb Sylvia over/voor Irma gesproken hoor.