Nog 1 dagje ontspannen...

26 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Laatste dagje voor we weer richting het vaste land trekken. Het is nog steeds erg warm maar dat mag de pret niet drukken. We gaan minigolfen!!!!

Minigolf met als thema "Treasure Island" Wel heel leuk gedaan met hoogte verschillen enzo en natuurlijk alles van hout. En voor de verandering heeft mama niet gewonnen! Zal wel door de warmte komen....

De afgelopen dagen alleen maar ontspannen doorgebracht. Af en toe een boodschapje doen want ja, een mens moet eten. John heeft nog een leuke wandeling langs de boulevard gemaakt, Ingeborg en Iris naar het strand en Jelle op de bank met laptop.

De laatste inkopen gedaan en was gedraaid en dan tijd voor inpakken. Waarom neemt een mens altijd zoveel mee?  We hadden ons voorgenomen om minder mee terug te nemen dan we aan het begin van de vakantie hadden. Maar toch lukt dat nooit. Sterker nog: weer een koffer erbij. Maar nu uit nood omdat 1 koffer naar de vuilstort kan!

Morgen terug naar huis. Kan niet wachten om in mijn eigen bed te slapen. Zo'n vakantie is leuk maar thuis komen is nog leuker....

1. Wim karel:
    28 augustus 2016
    Welkom thuis fijn dat jullie er allemaal weer heelhuids terug zijn maar ook hier warm in je eigen bedje. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en veel moois hebben gezien gr
  2. F van toor:
    28 augustus 2016
    Welkom thuis hoop dat alles goed gegaan is.
    Lekker weer in je eigen bed geslapen en weer je eigen huisje.
    Met dit weer is dit ook lekker want het was veel te warm.
    gelukkig zijn jullie er weer fijn hoor.
    Nu weer gewoon de dingen van alle dag.
    Lieve groetjes van mij.xxxxx
  3. Marijke Vogelezang:
    28 augustus 2016
    Inmiddels zijn jullie weer thuis. Jullie hebben dacht ik wel prima weer gehad. Vrij uitzonderlijk lijkt me? Nu nog een paar warme dagen thuis (hier benauwd en drooog) en dan weer opgeladen voor de dagelijkse werkzaamheden. Dank voor het meekijken. gr K&M