Barcelona...

9 juli 2017 - Barcelona, Spanje

Yeah! Eindelijk vakantie. Het mooie weer van de afgelopen week in Nederland gaan we nu wat verder weg zoeken. Op naar Rotterdam Airport. Vrij makkelijk door alle controles heen en lekker op een bank wachten tot we mogen boarden.

En dan wordt je naam omgeroepen en mag je als 1e de bus in. Joepie we hoeven niet te lopen. In het vliegtuig meteen de eerste rij van 3 stoelen bezet. Mama aan het gangpad erachter.en ja hoor, die heeft natuurlijk weer iets byzonders. De stoelen kunnen rechtop gezet worden maar die blijft maar naar achteren vallen. Gevolg: zelf rechtop zitten. Weet je hoe vermoeiend het is? Als je gaat opstijgen en je je aan de stoel voor je moet vasthouden om iet naar achteren te vallen?

Al goed na 1 uur en 50 min landen we in Barcelona. Nu de koffers nog. En dat duurt dan best lang. Bijna 3 kwartier later konden we dan toch eindelijk op zoek naar onze chauffeur! Jazeker, als we iets doen we het goed. Met een taxibusje naar het appartement gebracht worden. We hadden het niet beter kunnen treffen. De dame in kwestie hield van opschieten dus binnen een half uurtje waren we er.

Het appartement ligt op de 6e verdieping. Gelukkig een lift maar zo klein dat we 2 aan 2 naar boven kunnen. Of lopen....nahhhh doe maar niet! Maar eenmaal binnen... wauw! 3 slaapkamers, 2 badkamers en airco. Het kan niet op. En een grote keuken, dus op naar de boodschappen. Kennen jullie die grap van de supermarkt? Die zit er dus niet meer. Dan maar verder lopen. Gelukkig , 3 straten verderop zit er nog 1. Gauw de boodschappen gehaald en thuisgebracht want er moet nog gegeten worden.

Omdat we toch iets moesten eten de straat uitgelopen om te zien hoelang we naar de Sagrada Familia moeten lopen. Welgeteld 6 min dus dat wordt uitslapen! En aan de overkant daarvan zit een KFC dus het eten was snel bedacht.

Nu ff uitrusten op de bank en nieuws kijken. Max is weer uitgevallen dus op zich hebben we niets gemist. Morgen vroeg naar de Sagrada. Ben heel benieuwd hoe die er van binnen uitziet...

1. F van toor:
    9 juli 2017
    Geweldig begon al goed met je stoel Ingeborg, maar het begin is al heel leuk. Nu afwachten wat er verder gaat gebeuren.
    Veel plezier weer. xxxx