Op naar de .....

10 juli 2017 - Barcelona, Spanje

Ja dat dacht ik gisteren: vandaag naar de Sagrada. Helaas de kaartjes die we hebben besteld zijn voor morgen. Dus wat dan te doen? Een dagje Ramblas en omgeving. Gelukkig maar een uurtje wandelen.... en het is maar 28 graden! Maar zo benauwd. Ze zeggen wel eens dat de warmte in zuidelijke landen anders is dan in Nederland. Zit ik toch in het verkeerde zuidelijke land.

Maar goed, we hebben het overleefd. Via de Place de Catalunya naar het einde van de Ramblas gelopen. Langs het water was het wel lekker. Beetje wind maar goed uit te houden. Het winkelcentrum daar stelde helaas niet veel voor. Dus dat hadden we gauw gezien.

Onderweg terug moet er nog wel wat gegeten worden. Want na het ontbijt hadden we niet veel meer gehad. Op het Plaza Reial een leuk restaurant gevonden. Niet heel goedkoop maar he.... je moet toch eten. Er werd 3x een gegrilde entrecote besteld en 1x paella di pollo. Althans dat was de bedoeling. Nu is mijn Spaans niet heel goed maar als ik paella moet zeggen dan is het heel vreemd dat een ober daar patat van maakt! Dus toen de bestelling kwam werd de vergissing duidelijk. Geen nood, wordt het omgewisseld alleen dat duurt ff. Maar uiteindelijk smaakte het heerlijk.

Thuis eerst maar even bijgekomen alleen.... wat eten we vanavond! John heeft op 10 minuten lopen een Lidl gevonden dus ook dat was snel geregeld. En bijtijds naar bed want MORGEN GAAN WE NAAR DE SAGRADA FAMILIA!!!! Nu wel....