We zijn er!

21 juli 2014 - Allentown, Pennsylvania, Verenigde Staten

Leuk zo'n tripje naar Amerika. Voordat we het land uit zijn zijn al 4 van de 5 tassen van de handbagage controleerd. Is Inge al gefouilleerd en zijn we door de bodyscan geweest. Wel heerljjk bijgekomen in de lounche van Servisair.

Aangekomen na een korte vlucht van 2 uur in Keflavik wordt John voor een speciale securitycontrole eruit gehaald. Maken we dat ook weer eens mee.

Op de 2e vlucht van Keflavik naar New York zouden we ook nog kiet bij elkaar zitten. Gelukkig konden we dat voor de boarding oplossen. In het toestel bleek dat het bij meer mensen fout gegaan was. Maar alles netjes opgelost.

Auto ophalen. Ook zoiets. We hebben nu een zilvergrijze Ford Explorer. Voor de ruimte hoef je het niet te doen! Maar we kregen eerst een blauwe. Alleen het zou Van der Ster niet zijn als er iets mee aan de hand is. Het spatbord onder de bumper voor zat los. Dus maar gevraagd of we een andere auto konden krijgen.

Eenmaal in het hotel is alles prima geregeld. We hebben een suite op de begane grond met een eigen keukentje en een grote koelkast. Alleen de boodschappen nog halen.

1. F van toor:
    22 juli 2014
    Het mag ook niet in 1 keer alles goed gaan, maar heel fijn dat jullie er zijn en nu lekker boodschappen doen. Groetjes van mij xxxx
  2. Theo, Julia en Ronan:
    22 juli 2014
    Hoi Hoi het zal inderdaad van de ster niet zijn!,we zijn er onderhand wel aan gewend,jullie zijn goed aangekomen en dat is het belangrijkst,veel plezier en we wachten op verder ontwikkelingen op jullie reis Gr. van ons allemaal uit Zbl
  3. Aat:
    22 juli 2014
    Hebben zij daar ook een HEMA? Lol...
  4. John Van Der Ster:
    22 juli 2014
    Nope, wel een Starbucks...
  5. Marijke en Krijn:
    22 juli 2014
    Wat leuk om jullie reis zo te verslaan. We zijn zeer nieuwsgierig. En ja, auto's en de Sterren.... heel belangrijk dat dat in orde is.! Een veilige landing en nu een geweldige vakantie toegewenst!
  6. Krijn:
    22 juli 2014
    Altijd een gedoe met vliegen.
    En als je dan ook nog met je hoofd overal boven uitsteekt word je er snel uitgepikt. ;-)
    Wacht in spanning op het vervolg.
    Veel plezier.