Bath

25 juli 2015 - Bath, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend alweer vroeg uit de veren. Er staat een dagje Bath gepland. Maar geheel onverwachts wordt er vandaag ook een nieuwe wasmachine geïnstalleerd. De oude deed het volgens mij nog prima maar maakte volgens de eigenares teveel lawaai. Oke prima, een nieuwe dan maar.

Bath is een heel leuke plaats, Echt een oud Engelse stad waar een hoop te zien is. Maar ook hier een rij om de abdij te bekijken. Aangezien het buiten lekker weer was dus maar niet naar binnen. Buiten is er ook genoeg te zien.

Gezellig bij Starbucks koffie gehaald en voor de deur een broodje gegeten. Iris wilde nog graag naar Boots dus daarheen en ook naar de Primark. Alleen was die zo druk dat we heel snel weer buiten stonden.

En dan moet je de stad weer uit. Djeez dat is een gedoe! En dan ook nog alle Engelsen die gezellig op vakantie gaan... Dat is wel een nadeel van zo'n oude plaats. Je kan niet zomaar overal asfalt neerleggen. Maar goed, na een tijdje toch de stad uit gekomen.

Thuis meteen de nieuwe wasmachine uitgeprobeerd en John de hars van zijn auto geprobeerd te halen. Leuk die bomen en dat groen, maar je auto ziet er niet meer uit! Nu ons maar opmaken voor een rustig avondje voor de tv. Morgen zien we wel verder...

1. F van toor:
    25 juli 2015
    Volgens mij wil iedereen nu ineens alle abdijs bekijken net nu jullie er zijn haha.
    Is wel leuk zo een oude stad toch, lijk me leuk om dat te zien.
    En de hars, je mag volgens mij blij zijn dat je nu daar zit het was vandaag hier verschrikkelijk aan 't stormen jeetje wil je niet weten.
    Maar je hebt weer genoeg gedaan vandaag dus idd ff rustig aan we zien je verslag wel weer tegemoet 1 dezer dagen.
    Lieve groetjes van mij xxxx.
  2. Wim karel:
    25 juli 2015
    Als het een transparante hars is met spiritus doen gaat prima moet nog werken ook in je vakantie veel plezier daar gr.
  3. Marijke en Krijn:
    26 juli 2015
    Bath zou voor ons ook een hele leuke bestemming zijn om te bekijken maar als we in een rij moeten staan om ergens binnen te komen, is ook niet iets voor ons..... Leuke impressie dmv de fotos.
    Over wasmachines gesproken..... geloof het of niet maar wij hebben ook een nieuwe besteld omdat ie zoveel herrie gaat maken.... dat we bang zijn dat ie straks uit elkaar knalt of zo. Hij is 10 jr en geen duur merk dus morgen krijgen wij ook een nieuwe.

Benieuwd naar jullie volgende verslagje. groetjes