Helemaal niets......

7 augustus 2014 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dat is wat we vandaag hebben gedaan. We hebben heerlijk uitgeslapen (tot 7 uur) en de kids hebben we nog wat langer laten liggen. Om half 10 met zn allen ontbeten met pancakes en eggs en bacon. Iris en Jelle hebben na het ontbijt nog wat gezwommen. Mama heeft wat wassen gedraaid en papa wat opgeruimd.

Er stond alleen ineens een wildvreemde man in onze tuin. Bleek van de onderhoudsploeg van het resort te zijn en kwam het zwembad schoonmaken. Vanmiddag nog wat laatste inkopen gedaan en het laatste uit de koelkast opgegeten. En  nog een hotel geannuleerd en een ander hotel geboekt. John had bij de laatste recensies van onze volgende hotels gekeken en dat was bij 1 van de hotels een stuk minder goed als voorheen. Dus nu maar hopen dat het andere hotel wel goed is.

Alweer onze laatste nacht hier. Jammer hoor, was heel fijn hier. Zo nog alle troep in de container gooien en aan de weg zetten, want morgenochtend om 6 uur halen ze het vuil op hier. Ben benieuwd of dat veel geluidsoverlast zal geven...

1. F van toor:
    9 augustus 2014
    Ha, helemaal niets doen daar is vakantie ook voor toch?
    Heel fijn om te zien dat het goed gat met jullie.
    Heb je wel geluidsoverlast gehad van de vuilnisman?
    Ik lees weer verder. Groetjes allemaal xxxx
  2. Pa en ma:
    9 augustus 2014
    uitwat een leuke fhoto.s prachtig hoor /jullie en tante tyny zien er bly uit alles hier oke' liefs pa ma.xxxx.