Een rustig dagje...

15 juli 2018 - Skipton, Verenigd Koninkrijk

imageimageimageimage

Vandaag even rustig aan. Uitgeslapen (voor zover dat kan) en met de zon opgestaan. De deuren opengezet en ontbijt op tafel. Ja hoor de eerste wesp al binnen. Straks eerst een vliegenmepper halen 🤔.

Eerst koffie. De deuren van de woonkamer staan nog open en ineens.... lopen er kippen voor deur!  Ik weet dat ik op een boerderij ziff maar de enige kippen die ik binnen wil hebben liggen dan gebakken op mijn bord. Dus snel de deuren dicht.

Na het ontbijt besloten dat we naar Skipton gaan lopen. Is maar een half uurtje dus valt mee. Moet je alleen niet net als op het warmste tijdstip van de dag gaan lopen. Ineens is 25 graden wel heel warm! Maar een Starbucks zit er ook dus ff snel naar binnen.

Voordat we naar huis gaan nog wat boodschappen gedaan. En dan nog doorlopen want de finale WK voetbal begint. In de rust gaat Iris even iets halen op haar kamer. Om vervolgens snel terug te komen met de mededeling dat er een groot beest op haar kamer zit. Omdat ik met grote beesten ook geen held ben gaat John mee naar boven. Gewapend met de net gekochte electrische vliegenmepper. Na een paar minuten komt ie lachend naar beneden met een verontwaardigde dochter achter hem aan. "Hij was toch heel groot!" Op mijn vraag wat het dan was, krijg ik als antwoord "VLINDER".

Helaas heeft Kroatië het niet gered. Dan maar hotdogs maken. Bij ons zitten ze in een pot. Hier hebben ze ze in de koeling liggen. Maar eens proberen. In een pannetje laten koken. En dan blijkt er een plastic laag omheen te zitten die na precies 3 minuten loslaat. Bijzonder land....

Morgen gaan we kijkje nemen in Bradford.

1. Theo, Julia en Ronan:
    15 juli 2018
    Haha die Vlinders weten wat gr uit Mol
  2. Marijke Vogelezang:
    16 juli 2018
    hahaha leeft de vlinder nog?