Skipton

14 juli 2018 - Skipton, Verenigd Koninkrijk

Uitzicht vanuit vakantiehuisjeWe zijn er! Als laatste voor de paspoortcontrole. Als we zeggen dat we naar Skipton gaan kijkt de douanebeambte een beetje vreemd. De meeste mensen gaan volgens haar naar Schotland. Gelukkig zijn wij  niet als de meeste mensen.

Nog even we voor we afzakken door Newcastle gelopen. Gewinkeld:Iris heeft haar Belle klok!!! Was best warm maar met wind van zee valt het mee.

Om op de snelweg te komen, dat is dan wel weer een dingetje. En als je dan 2 tomtoms in je auto hebt wordt het 1 groot feest. Vooral als er dan ook nog 1 uitvalt!

Na wa t stressmomenten (en het volgen van de overgebleven miep) zaten we vrij snel op de A1 naar het zuiden. En nu zitten we in een leuke cottage op een boerderij... 3  slaapkamers en 3 badkamers. Iris heeft de grootste kamer met badkamer met bad. Maar wij hebben het grootste bed! En in Skipton ook nog een Tesco gevonden die 24 uur open is. Dus mochten we nog trek krijgen vannacht....

1. F van toor:
    14 juli 2018
    Geweldig het begint al goed eerst met die beambte dan nog dat jullie 1 tom tom minder hadden sorry ik moet hier om lachen het is zo leuk hebben jullie weer.
    Ik wens jullie goede reis verder en geniet ervan liefs Cisca xxxx
  2. Marijke en Krijn:
    14 juli 2018
    Idd, een lieve tante Paula is niet meer. Was een lieve vrouw. Zij ruste in vrede.
    En nu gaan we weer mooi meegenieten. Heel veel plezier en geen ongemakken toegewenst.