Trevifontein.....

22 juli 2017 - Rome, Italië

Laatste volledige dag hier in het mooie Rome! De Trevifontein en het Pantheon stonden nog op ons verlanglijstje en die hebben we nu gezien. Wat is dat mooi en wederom heel groot. Het lijkt wel of alles hier in 6-voud uitvergroot moet worden.

Bij toeval op de Plaza Navona terecht gekomen. Heel gezellig met allemaal restaurantjes maar ook heel druk. Dat is ook meteen het enige nadeel van in de zomer naar Rome gaan; je ziet alleen maar toeristen. Dus misschien nog een keer terug in een ander seizoen? Wel flink sparen dan want alles is hier prijzig.

In de Engelenburcht is tegenwoordig een museum gehuisvest maar de entree is €14 p.p. Dus met 4 gaat dat snel oplopen...

Wel weer heerlijk gegeten bij het Hard Rock cafe. De shop die daar dan weer bijzit is vrij klein. En laat er nu bijna om de hoek bij het apartement een grotere shop zitten! Daar dus voor het eten even langsgelopen en wat ingeslagen.

Morgenochtend 10 voor 10 moeten we klaarstaan. Dan zetten we onze koffers in het kantoor van onze host en hebben we nog wat tijd om de stad in te gaan. We vliegen
's-avonds om half 9 dus we hebben de tijd. Zal wel fris zijn als we in Rotterdam landen, dus vest voor alle zekerheid mee in de handbagage...

1. F van toor:
    22 juli 2017
    Ja jullie hebben wat moois gezien hoor.
    Maar aan alles komt een einde.
    En toevallig hebben jullie altijd wel een shop om de hoek haha.
    Ja elke vakantie is duur wijffie, daar heb je ook vakantie voor hoor.
    Dus morgen vroeg uit het hotel dan de hele dag nog om hier en daar te kijken leuk.
    Doe idd maar een vest meenemen ja kan hier fris zijn als jullie aankomen.
    Kijk uit dan en wens jullie nog een fijne en goeie reis terug liefs van mij xxxx
    Behouden thuiskomst !!
  2. Marijke Vogelezang:
    23 juli 2017
    Dank voor het meekijken. Jullie zijn weer een ervaring en avontuur rijker. Dat neem je mooi meer in de rugzak! En vooral ook leuk dat de kids (die geen kids meer zijn) nog altijd graag met jullie meegaan. Veilige terugreis! gr. van ons uit het Emsland
  3. Tvdster:
    23 juli 2017