Weer thuis!

19 augustus 2022 - Puttershoek, Nederland

Yes we zijn er weer! Na bijna 2 weken in Zweden zijn we dan eindelijk thuis.

De nacht goed doorgekomen. Kamers lekker donker, geen ruwe zee. Vanochtend was alleen alles buiten grauw en grijs. Heel anders dan we de afgelopen tijd gewend waren.

Toen we 3 jaar geleden vanuit Noorwegen in Kiel aankwamen was het best relaxt de stad door en de snelweg op. Nu ging dat even iets anders. De terminal waar we nu aankwamen, lag zo'n beetje in het centrum (althans dat gevoel hadden we) Vanaf de boot 2 banen links af, maar daarna moet je ineens rechtsaf. En dat staat niet aangegeven. Ja bijna als je de hoek om moet... Maar goed, als je dan de snelweg op kan dan is het goed doorrijden. Tot de eerste wegopbrekingen. We wisten dat er wegwerkzaamheden waren, maar dat dat zovel vertraging zou opleveren.

Bij de eerste stop waren we al ruim een uur later dan gepland. Dus waar we bij de 2e stop zouden lunchen, is dat iets naar voren gehaald. Daarna was het volgens de Miep 1 uur en 42 minuten rijden. Ja, zonder de files dan. John heeft nog iemand geholpen die even nog niet wist hoe de laadpalen gebruikt moesten (zoals wij zeggen:
 John maakt vrienden).

Dan het stukje naar de laadpaal in Apeldoorn. Nou, Apeldoorn hebben we niet gezien. we hebben in de file een afslag eerder genomen, de laadpaal bij de MacDonalds gepakt en daar meteen ook maar gegeten. Dit omdat we anders pas om 7 uur bij de snackbar op het dorp zouden zijn en Iris dat veel te laat vond.

Nu dus weer thuis. Alles uitpakken en wassen. En dan gaan we weer het gewone leven in.....

1. Wim karel:
    19 augustus 2022
    Nou het was toch maar weer hele onderneming Zweden bij ons hier hete dit Zweten ik hoop dat het een leuke vakantie voor jullie is geweest.
  2. Marijke Vogelezang:
    19 augustus 2022
    Ik denk een vakantie met weer nieuwe ervaringen om op terug te kijken. En wellicht wat warm maar niet zo f&&cking hot als het hier was. Wel thuis!!! Dank voor het meekijken gr K&M
  3. Anja Nuijens:
    20 augustus 2022
    Fijn om weer thuis te zijn. Rijker met een hoofd vol prachtige nieuwe herinneringen.
    Ik heb genoten van je reisverslag en mooie foto's. Dankjewel.
  4. F van toor:
    20 augustus 2022
    Heel fijn en welkom thuis.
    Het was wel leuk om mee te kijken wat of jullie allemaal hebben beleefd.
    Bedankt daarvoor en nu weer het normale leven ja dat gaat ook door. groetjes xx