Bijna klaar

5 augustus 2022 - Puttershoek, Nederland

Pffff bijna alles ingepakt. De hele week met van alles bezig en dan toch komt het op het laatste moment aan. Typisch Van der Ster. Maar goed, nu hopen dat we niets vergeten. Paspoorten check, geld check, kleding en schoenen check. Weet niets te verzinnen maar dat komt wel als we ergens halverwege Duitsland zitten morgen.

We hebben een lange reis voor de boeg dus gaan lekker vroeg op pad. Een paar keer stoppen om de auto op te laden (weer eens iets anders dan langsrijden bij een tankstation) en hopen dat de laadpalen het allemaal doen.

Ik ga het jullie allemaal weer vertellen maar nu eerst slapen. Rond kwart over 5 loopt mijn wekker af (wil toch nog alles ff nalopen) dus heb mn slaap wel nodig. Welterusten allemaal....

1. Cindy van Deurzen:
    5 augustus 2022
    Slaap lekker en een hele fijne reis!! En ik hoop dat de huizenjacht met Jelle goed verlopen is. Dikke kus van ons drietjes
  2. Wim Karel:
    Goedereis en doe voorzichtig en een heel fijne vakantie
  3. Sasja visser:
    5 augustus 2022
    Leuk om jullie avontuur weer te volgen fijne reis
  4. Marijke Vogelezang:
    6 augustus 2022
    Een hele fijne vakantie, ben benieuwd waar jullie naar toe gaan. Wij volgen.....
  5. Anja Nuijens:
    7 augustus 2022
    goede reis en veel plezier in Zweden. leuk om deze manier een beetje met jullie mee op reis te zijn.