Great Smokey Mountains

25 juli 2014 - Sevierville, Tennessee, Verenigde Staten

Laatste dagje in de mountains. Heerlijk weer niet te warm. Dus op voor een wandeling.

We hebben besloten om naar Laurel Falls te wandelen. Een redelijk gemakkelijke klim met mooie uitzichtpunten. En ik moet zeggen: watervallen blijven mooi, hoeveel je er ook hebt gezien. Alleen blijven mensen dom als het gaat om waarschuwingen maar goed...

Dan naar het volgende visitors centre. Oke, het is een stukje rijden maar ach we hebben de tijd. Alleen duurt dit wel erg lang. Blijkt dat de 'loop' die we rijden in het hoogseizoen wel 2 uur kan duren! En bedankt! Dit hadden we niet ingecalculeerd. Maar omdat het een one way street is wordt het lastig omdraaien. Dan toch maar afmaken.

Was op zich een mooie tocht. Maar we krijgen wel trek. We willen gaan eten bij Alamo. Staat goed aangeschreven dus vooruit. Ik kan zeggen: een echte aanrader!!
Zit achteraf maar zo goed eten! John en
Jelle hadden een steak, Iris en Inge zalm van de grill. Echt zo lekker. En toch nog een toetje. Hoe groot wil je die hebben ? Te groot voor zelfs Jelle om helemaal op te eten.

We hebben de ober een flinke tip gegeven (en nee Jelle, niet over de te kleine portie friet).

Uiteindelijk toch thuis beland. Jelle en Iris nog in de hot tub gezeten. Nu uitgeput op de bank en morgen naar Nashville. Welterusten...

1. F van toor:
    26 juli 2014
    Heel leuk om dit allemaal te lezen, als jullie terug komen wordt het wel afvallen zo te lezen.
    Geweldig zo, en dat Jelle zijn toetje niet helemaal op kan dan zijn het wel reuze toetjes haha.
    Fijne dag weet als jullie naar Nashville gaan.
    Tot horens weer doei xxxx
  2. Krijn:
    26 juli 2014
    Zo te lezen een erg mooie tocht.
    En zo'n route, ook al was die niet gepland, is echt niet te versmaden.
    Wat betreft het eten, fijn dat we het weten van Alamo's. Gaan wij er morgen even naar toe. ;-)
  3. Marijke en Krijn:
    26 juli 2014
    Leuke reis.... en ja je komt altijd dingen tegen die je niet verwacht.
    Bijvoorbeeld 'beren op de weg'.....
    Of je bent meer tijd kwijt. Mara niettemin leuk om alles mee te beleven
  4. Aat Marree:
    26 juli 2014
    Ik wilde je een goed restaurant in Nashville aanraden waar wij gegeten hebben, maar die bestaat niet meer. Nu waren wij er in het jaar dat Elvis stierf *).
    Maar het Country Music Museum moet toch wel de moeite waard zijn.
    GENIETEN EN GENIETEN DAAR.
    *)=1977.