Weird things

24 juli 2014 - Sevierville, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag een uitstapje gemaakt naar Pigeon Forge. Was met 29 graden plakkerig warm. Vannacht heeft het gedonderd maar het was niet afgekoeld.

Eerst gaan shoppen bij een outlet. Maar dat was zo warm dat was niet leuk meer. Dus maar een ijsje gekocht bij Ben & Jerry's. Het dorp zelf is ontzettend commercieel. Maar er zijn wel leuke en gekke dingen te vinden.

Zoals een kerstwinkel die het hele jaar open is. En de kerstman was er zelf ook! Of het upside-down house. Die hebben we bij Niagara Falla al gezien maar deze is 2x zo groot. En het waxmuseum met King Kong im de toren.

Alles ligt hier ook heel ver uit elkaar. Je moet dus wel alles met de auto doen. Eigenwijs als we zijn gaan we op zoek naar de bowlingbaan. We hebben ff moeten lopen maar we hebben hem gevonden! En natuurlijk heeft Iris gewonnen...

Voor het eten hebben we pizza gebakken en mama heeft een magnetronmaaltijd op. Smaakte wonderwel beter dan in Nederland.

Morgen wordt het gevoelsmatig minder warm en gaan we kijken of we een wandeling kunnen maken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. F van toor:
    25 juli 2014
    Wat leuk he dat je dat allemaal kan doen zo. Heb je wat in de kerstwinkel gekocht? En bowlen tuurlijk heeft Iris gewonnen doet ze altijd. Zie hier net de reclame van de gorilla die tonic inschenkt haha toeval. En als het allemaal zo lekker blijft smaken het eten is het toch heel fijn daar met vakantie? Genieten dat is wat je moet doen en gaat lukken. Nog fijne dagen hoor. Xxxxxxx
  2. Marijke en Krijn:
    25 juli 2014
    Als jullie Amerikaans blijven eten zullen jullie na terugkomst wel aan de lijn moeten haha.... Of jullie moeten daar nog kunnen wandelen.
    Maar ik ben bang dat ik hetzelfde zou doen.
    Wel leuk van die kerstwinkel, in Oostenrijk (Salzburg) hebben wij ook zo'n kerstwinkel bezocht, in de zomer.
    Wij zijn nooit in de States geweest maar in Australië is het ook allemaal met de auto, veel pizza's en alles is BIG en HUGE.

Over het weer hier in grensgebied... Afgelopen dagen warm tot heet en vandaag plenst het (hard nodig voor de tuin).

We zien uit naar jullie volgende verhaal. Leuk!