... en nog zo'n dagje

20 juli 2018 - Skipton, Verenigd Koninkrijk

Ook vandaag weiinig gedaan. Gezellig naar de markt in Skipton gelopen. Was erg warm zeker als de wind weg viel.

De markt viel een beetje tegen. Was niet zo heel groot en vooral gericht op kleding.

Toen op een bankje de broodjes eten. Een clubje jongens in schoolkleding zit op een ander bankje Pokemons te vangen. En dan....de eerste druppels. Met 20 graden is dat best lekker maar een half uur lopen naar je cottage is dan toch minder. De rest van de dag heerlijk niks gedaan terwijl het buiten nog even doorgaat met regenen.

's-Avonds klaart het weer op en begint de zon weer wat door te komen. Maar afwachten wat het weer morgen gaat doen. Dan kijken wat WIJ gaan doen.

1. F van toor:
    21 juli 2018
    O lekker regen gehad, wij nog niet bloedheet hier.
    lekker rustig aan doen is het beste nu even.
    Weer een fijne dag groetjes van mij xxxx
  2. Marijke en Krijn:
    21 juli 2018
    hier ook kurkdroog en bloedheet, op dit moment (15:00uur) 31,7 en het schijnt komende week naar de 37 te gaan hier.... wij zien er dan ook zeer naar uit een weekje naar het minder hete Ertsgebergte te gaan.