New Orleans

30 juli 2014 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Vandaag weer een flinke rit gehad. 6 uur onderweg maar we made it! Deze stad ziet er in ieder geval beter uit dan Memphis. Schoner en moderner. En voor je er bent moet je over een soort brug van ruim 20 mijl lang.

We hebben wel een waanzinnige kamer in een superchic hotel. Een oversized suite met een aparte slaapkamer. Echt supersize! En gratis eten, en dan bedoel ik niet het ontbijt. Ook natuurlijk maar 's-middags vanaf half 6 tot 7 uur hebben ze een short break. Dit betekende voor vandaag het volgende aanbod: hotdogs, macaroni and meatballs, gepofte aardappel, chips, salade en soep. Dus je snapt waar wij hebben gegeten. Goedkoper kan niet en we blijven Nederlanders.

Omdat het nog lekker weer was zijn we een stukje gaan wandelen. Dat zullen we morgen ook doen aangezien het hotel valetparking heeft. We zijn een blok om gegaan en kwamen bij het WW2 museum. Vrijdag gaan we naar Fort Walton Beach en daar is ook zo'n museum dus die slaan we hier over. Maar we kwamen wel uit bij Canalstreet. Heel gezellige straat. En van daaruit richting French Quarter gelopen. Is echt om de hoek. Dus daar lopen we morgen naartoe. En dan is het even cultuur snuiven voor we morgen avond weer gratis gaan eten...

1. F van toor:
    31 juli 2014
    Het is een leuknreisverslag zo zien wij ook nog wat, ja jullie zijn lang en dat is voor hun best gek. De meeste mensen zijn daar volgens mij dik. Maar wel leuk als je dan uitleg moet geven als buitenlander. Haha en als het eten dan ook nog gratis is en lekker waarom niet. Geniet nog maar hoor voor je het weet is het weer voorbij.
    Lieve groetjes voor jullie xxxx doei
  2. Wim karel:
    31 juli 2014
    Is er nog iets te zien van de tornado en overstromingen van een paar jaar geleden in deze stad. het ziet er geweldig uit daar mooi weer schone straten en een gehelmde sinter klaas zonder pieten.

groetjes aan iedereen.
  3. Krijn:
    2 augustus 2014
    Heb een paar dagen niet gekeken maar wat een reis.
    En New Orleans is ook wat. Marijke zou er graag heen willen vanwege de muziek maar ik vind het een beetje ver voor een avondje uit. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Wacht in spanning op het volgende verslag.