Vliegtuigen en tickets

1 augustus 2014 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg vertrokken richting Fort Walton Beach. Was weer erg benauwd en dat zag er niet zo uit. Beetje bewolkt, dus we hadden hoop dat het wat koeler zou zijn, maar nee dus. Jammer, maar dan toch de wagen maar in.

Onderweg kwamen we langs Pensacola. Daar hadden we eerst willen overnachten, ook omdat daar een oorlogsschip ligt dat je kunt bezichtigen. Dag hebben we nu van een afstand (lees: va de snelweg) gedaan. Maar bij FWB in de buurt zou ook een museum zijn. En gratis! Dus voor ons aantrekkelijk.

En wat een gaaf museum! Bij aankomst al een bom langs de weg en overal vliegtuigen. Binnen ging dat nog even door. En als kers op de taart konden we nog meekijken bij een ceremonie van een of andere hoge pief uit het leger die met pensioen ging. Al met al heel leerzaam.

Het hotel is echter zo nieuw dat de Miep van USA hem niet in de lijst heeft staan. Gelukkig hebben we onze eigen Miep die het wel weet. We hebben een zeer ruime kamer. Maar kleiner als dat we de afgelopen dagen gewend zijn. Dat krijg je er dus van, je bent snel aan alles gewend hier. Ben benieuwd hoe het ontbijt verloopt. Ze hebben namelijk pancakes!

Tot slot hebben we nog maar tickets voor Universal Studios geboekt. We hebben hier beneden een workdesk met pc en printer. Alleen.... de kaarten worden als pdf gezonden in de mail. Dan moet je dat ook kunnen printen. En dat lukte dus niet!  Ik ben het na een half uur prutsen dan wel zat, maar John ging vrolijk door. Vraag me niet hoe maar hij kreeg het uiteindelijk wel voor elkaar. Dus dat is geregeld. Nu naar bed, het is tenslotte al 10 uur geweest. Morgen lange reis van 6 uur voor de boeg naar ORLANDO!