Walking in Memphis

28 juli 2014 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Ja we zijn in Memphis. Gelukkig niet zo warm als gisteren. Minder benauwd en maar 29 graden.

En we hebben de severe thunderstorm overleefd. Ging inderdaad flink te keer. Maar meer met regen dan wat anders. En even snel als het kwam was het ook weer over. Ik zag dat het in Nederland ook aant spoken was dus we hebben niets gemist.

Maar goed:Memphis. Wat gaan we hierover zeggen... Vreemde stad! We zijn 2 jaar geleden in Philadelphia geweest en dat gaf ons vandaag hetzelfde gevoel. Bealestreet is gezellig maar ik denk dat we dat 's avonds moeten beleven. Op een doordeweekse maandag is het er rustig en doet het wat nuffig aan. Tuurljk, er zijn gezellige bars met muziek en leuke winkeltjes, maar dan heb je het wel gehad. We waren het allemaal over eens dag de rest van het centrum een beetje voelde als de achterbuurt. Sorry voor een ieder die het wel leuk vond.

Er zit natuurlijk in de buurt van ons hotel ook een mall. En voor de verandering daar gegeten op het foodcourt. Ik blijf dat een geniale uitvinding vinden. Waarom dat ze dat in Nederland nog niet hebben snap ik niet.

We verblijven de komende 2 nachten in het Best Western Galleria Inn & Suites en onze kamer is nog groter dan in het vorige hotel. Ik ben dan ook benieuwd hoe het ontbijt eruit gaat zien. Nu vroeg naar bed want we willen morgen vroeg op en naar Graceland! C U tomorrow...

1. Fiona:
    29 juli 2014
    Wow, dit is echt zo gaaf. Zojuist ruzie met de laptop (thuiswerken) en in de wacht bij de helpdesk. Ik kan je zeggen jullie USA blog is de beste tijdsbesteding die ik Me kon wensen. Klinkt allemaal zo gaaf. En ja, Inge die Foodcourts. Beste uitvinding ever. Hihi. Ik ben echt zo jaloers op jullie. Geniet er nog ff van dan ga ik kijken of het half uurtje wachten (goed advies van 30133) heeft gewerkt. Enjoy and have Fun.
  2. Marijke en Krijn:
    29 juli 2014
    Ja die foodcourts hebben wij in Australië leren kennen. Toen zeiden we het ook al, waarom doen ze dat in Nederland niet. Hier in Duitsland begint het trouwens in de grotere winkelcentra ook te komen, alles food bij elkaar... Ben reuze benieuwd naar jullie Graceland-dag