Reacties
Reacties 1 - 49 van 49
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Francisca van Toor | Geweldige verslagen en mooie foto's. Heb het… | 10 aug. '19 |
| Francisca van Toor | wauw die is leuk | 10 aug. '19 |
| Marijke & Krijn | We hebben nog gezwaaid.... jullie reden zo langzaam… | 1 aug. '19 |
| Wim karel | Welkom thuis na de enerverende reis verslagen zijn… | 1 aug. '19 |
| Wim karel | Wat een leuke reisverslagen fijne terug vaart gr | 30 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Hier vandaag ook nog veel te heet. Hopelijk morgen… | 30 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | nou kregen wij ook maar eens regen. Gisteren verzengend… | 30 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Heel mooi en veel plezier in Oslo | 28 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | waanzinnig | 28 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | superrr | 28 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | wauw!!!!!!!!!!!!!!! | 28 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Mooie foto's weer. Pfff 29? Nou daar doen wij… | 28 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Hahaha het lijkt wel of ze niets van toerisme hebben… | 26 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Ziet er allemaal mooi uit. Zijn ook benieuwd naar… | 26 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | wees toch maar blij dat jullie daar nu zijn want hier… | 25 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Nogmaals van harte Iris en wat een kanjers van kinderen… | 23 jul. '19 |
| Fiona | Gefeliciteerd!!! Dat heeft ze top gedaan. Nu eerst… | 23 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Prachtige foto's. Ja wij bereiden ons voor op… | 22 jul. '19 |
| Fiona | Klimt weer als een topper deze vakantie. En de foto's… | 22 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Schitterende foto's. Wij snappen heel goed dat… | 21 jul. '19 |
| Sonja | Toen wij daar waren (ruim 10 jaar geleden) kwam de… | 21 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Heerlijk, rust! Geweldige omgeving. Ja daar worden… | 21 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Schitterende foto's!!! Daar houden wij van. Geniet… | 20 jul. '19 |
| Wim karel | Ik lees met grote aandacht steeds je leuke stukjes… | 19 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | mooie fotos mooie uitzichten.... regen? op t weerbericht… | 18 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | er staan een bordje dat ie jou niet mag aanraken John… | 18 jul. '19 |
| F van toor | Heel mooi stadje is dat leuk al die oude huisjes.… | 18 jul. '19 |
| F van toor | Mooie foto's en een prachtig land. | 18 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Ziet er top uit en een fijn hotel ook, genieten maar! | 17 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | vader zoon momentje? | 17 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Ja John,. je staat voor paal hahaha | 17 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | wauw | 17 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Mooie foto's! Jammer dat de jongelui die wandeling… | 16 jul. '19 |
| F van toor | Hebben jullie dat weer. Het houdt voorlopig niet op… | 16 jul. '19 |
| F van toor | wat een leuke mooi foto's en wat een leuk dorpje.… | 16 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Dichte kerken.... lopen wij ook altijd tegen aan.… | 15 jul. '19 |
| F van toor | Hallo, het begint lekker zo jullie vakantie Gelukkig… | 14 jul. '19 |
| Sonja | Wij hebben ook nooit onze paspoorten hoeven laten… | 14 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Het verloopt niet gemakkelijk he.... maar laat dan… | 14 jul. '19 |
| F van toor | Jullie hebben dan al een wandeling achter de rug als… | 13 jul. '19 |
| F van toor | Geweldig het eerste verslag ga genieten van de rest.… | 13 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Of je nu veel of weinig inkomen hebt: 'wer den… | 13 jul. '19 |
| Fiona | Sounds awesome. Have fun and offcourse lots of stories… | 13 jul. '19 |
| Sasja visser | We gaan weer lekker genieten van jullie reisverhalen… | 12 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | ja getrouwd geweest met zijn 3e (Duitse) vrouw. Ik… | 12 jul. '19 |
| Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster | Oh, nee dat wisten we niet. Woonde hij er toen? | 12 jul. '19 |
| Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster | Hoi hoi, inderdaad, via Osnabrück en Bremen naar… | 12 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | mijn opa Douw ligt in H'burg begraven... wisten… | 12 jul. '19 |
| Marijke & Krijn | Hallo luitjes, had het even gezegd, had ik ff gezwaaid… | 12 jul. '19 |

- Francisca van Toor: Geweldige verslagen en mooie…
- Francisca van Toor: wauw die is leuk
- Marijke & Krijn: We hebben nog gezwaaid....…
- Wim karel: Welkom thuis na de enerverende…
- Wim karel: Wat een leuke reisverslagen…
Alle reacties »