Reacties

Reacties 1 - 49 van 49

Naam Reactie Datum
Francisca van Toor Geweldige verslagen en mooie foto's. Heb het… 10 aug. '19
Francisca van Toor wauw die is leuk 10 aug. '19
Marijke & Krijn We hebben nog gezwaaid.... jullie reden zo langzaam… 1 aug. '19
Wim karel Welkom thuis na de enerverende reis verslagen zijn… 1 aug. '19
Wim karel Wat een leuke reisverslagen fijne terug vaart gr 30 jul. '19
Marijke & Krijn Hier vandaag ook nog veel te heet. Hopelijk morgen… 30 jul. '19
Marijke & Krijn nou kregen wij ook maar eens regen. Gisteren verzengend… 30 jul. '19
Marijke & Krijn Heel mooi en veel plezier in Oslo 28 jul. '19
Marijke & Krijn waanzinnig 28 jul. '19
Marijke & Krijn superrr 28 jul. '19
Marijke & Krijn wauw!!!!!!!!!!!!!!! 28 jul. '19
Marijke & Krijn Mooie foto's weer. Pfff 29? Nou daar doen wij… 28 jul. '19
Marijke & Krijn Hahaha het lijkt wel of ze niets van toerisme hebben… 26 jul. '19
Marijke & Krijn Ziet er allemaal mooi uit. Zijn ook benieuwd naar… 26 jul. '19
Marijke & Krijn wees toch maar blij dat jullie daar nu zijn want hier… 25 jul. '19
Marijke & Krijn Nogmaals van harte Iris en wat een kanjers van kinderen… 23 jul. '19
Fiona Gefeliciteerd!!! Dat heeft ze top gedaan. Nu eerst… 23 jul. '19
Marijke & Krijn Prachtige foto's. Ja wij bereiden ons voor op… 22 jul. '19
Fiona Klimt weer als een topper deze vakantie. En de foto's… 22 jul. '19
Marijke & Krijn Schitterende foto's. Wij snappen heel goed dat… 21 jul. '19
Sonja Toen wij daar waren (ruim 10 jaar geleden) kwam de… 21 jul. '19
Marijke & Krijn Heerlijk, rust! Geweldige omgeving. Ja daar worden… 21 jul. '19
Marijke & Krijn Schitterende foto's!!! Daar houden wij van. Geniet… 20 jul. '19
Wim karel Ik lees met grote aandacht steeds je leuke stukjes… 19 jul. '19
Marijke & Krijn mooie fotos mooie uitzichten.... regen? op t weerbericht… 18 jul. '19
Marijke & Krijn er staan een bordje dat ie jou niet mag aanraken John… 18 jul. '19
F van toor Heel mooi stadje is dat leuk al die oude huisjes.… 18 jul. '19
F van toor Mooie foto's en een prachtig land. 18 jul. '19
Marijke & Krijn Ziet er top uit en een fijn hotel ook, genieten maar! 17 jul. '19
Marijke & Krijn vader zoon momentje? 17 jul. '19
Marijke & Krijn Ja John,. je staat voor paal hahaha 17 jul. '19
Marijke & Krijn wauw 17 jul. '19
Marijke & Krijn Mooie foto's! Jammer dat de jongelui die wandeling… 16 jul. '19
F van toor Hebben jullie dat weer. Het houdt voorlopig niet op… 16 jul. '19
F van toor wat een leuke mooi foto's en wat een leuk dorpje.… 16 jul. '19
Marijke & Krijn Dichte kerken.... lopen wij ook altijd tegen aan.… 15 jul. '19
F van toor Hallo, het begint lekker zo jullie vakantie Gelukkig… 14 jul. '19
Sonja Wij hebben ook nooit onze paspoorten hoeven laten… 14 jul. '19
Marijke & Krijn Het verloopt niet gemakkelijk he.... maar laat dan… 14 jul. '19
F van toor Jullie hebben dan al een wandeling achter de rug als… 13 jul. '19
F van toor Geweldig het eerste verslag ga genieten van de rest.… 13 jul. '19
Marijke & Krijn Of je nu veel of weinig inkomen hebt: 'wer den… 13 jul. '19
Fiona Sounds awesome. Have fun and offcourse lots of stories… 13 jul. '19
Sasja visser We gaan weer lekker genieten van jullie reisverhalen… 12 jul. '19
Marijke & Krijn ja getrouwd geweest met zijn 3e (Duitse) vrouw. Ik… 12 jul. '19
Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster Oh, nee dat wisten we niet. Woonde hij er toen? 12 jul. '19
Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster Hoi hoi, inderdaad, via Osnabrück en Bremen naar… 12 jul. '19
Marijke & Krijn mijn opa Douw ligt in H'burg begraven... wisten… 12 jul. '19
Marijke & Krijn Hallo luitjes, had het even gezegd, had ik ff gezwaaid… 12 jul. '19