Reacties

Anja Zo te zien gaat het opladen ook goed. Je schrijft… 10 aug. '22
Anja Het grote genieten kan beginnen! Jullie zijn er. 10 aug. '22
F van toor Het is daar wel mooi denk ik en niet zo warm, gewoon… 10 aug. '22
Marijke en Krijn 26-28.... dan prijs je gelukkig.... Vanaf morgen gaat… 10 aug. '22
Marijke en Krijn super 10 aug. '22
Wim Karel Ik ben bang dat het niet veel anders wordt dan bossen… 9 aug. '22
Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster Land is wel duurder maar voor veel dingen waar je… 9 aug. '22
Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster Voor Zweedse begrippen wordt het de komende dagen… 9 aug. '22
Ingeborg van der Ster, John van der Ster, Iris van der Ster, Jelle van der Ster Klopt was die ochtend best fris maar na 12 uur niet… 9 aug. '22
F van toor Mooie foto's en ja het land is wel duurder dan… 9 aug. '22
Marijke en Krijn ik zie hier jassen.... wij gaan naar boven de 30 vreselijk! 8 aug. '22
Marijke en Krijn wij doen hetzelfde, (te veel) entree betalen? dan… 8 aug. '22
F van toor Ziet er goed uit hoor hier wordt een hittegolf verwacht… 8 aug. '22
Cindy van Deurzen Have fun!! Ziet er gaaf uit😍 8 aug. '22
Marijke en Krijn hier de komende dagen naar +30 vreselijk!!!!!!!!!! 7 aug. '22
Marijke en Krijn Gaaf... wij zijn ook in Rostock geweest, kennen mensen… 7 aug. '22
F van toor Hele fijne vakantie daar en zonder wespen o jee. Als… 7 aug. '22
Wim Karel Fijne vakantie met geduld voor het laden gr 7 aug. '22
Anja goede reis en veel plezier in Zweden. leuk om deze… 7 aug. '22
Marijke en Krijn Een hele fijne vakantie, ben benieuwd waar jullie… 6 aug. '22
Sasja visser Leuk om jullie avontuur weer te volgen fijne reis 5 aug. '22
Wim Karel Goedereis en doe voorzichtig en een heel fijne vakantie 5 aug. '22
Cindy van Deurzen Slaap lekker en een hele fijne reis!! En ik hoop dat… 5 aug. '22