Reacties

Reacties 101 - 150 van 195

Naam Reactie Datum
Wim karel Als het een transparante hars is met spiritus doen… 25 jul. '15
F van toor Volgens mij wil iedereen nu ineens alle abdijs bekijken… 25 jul. '15
Wim karel Een stekelijke vakantie voor john veel sterkte en… 25 jul. '15
Marijke & Krijn wat jammer he dat je er niet in mocht..... zal best… 25 jul. '15
Wim karel Leuk zo een verhaal na de vierdaagse wij hebben prima… 24 jul. '15
Marijke & Krijn getver wespen.Krijn is zwaar allergisch voor die steken… 21 jul. '15
Marijke & Krijn Kathedralen.....leuk..... komen we heel graag. Wat… 21 jul. '15
F van toor O nee he, hebben jullie weer met die bekeuring, had… 20 jul. '15
Marijke & Krijn ja tegenwoordig zitten we meer als varkens in een… 20 jul. '15
F van toor echt wat voor jou haha, je horloge niet gelijk gezet.… 19 jul. '15
Marijke & Krijn Wij slapen ook niet uit met vakanties. Je wil niks… 19 jul. '15
Wim karel ook weer een fijne vakantie leuk kort verslag je gr… 19 jul. '15
Wim karel leuk weer zo een reisverslag te lezen van jullie vakantie.… 19 jul. '15
F van toor Leuk hoor, neem je niet te veel mee naar nederland?… 19 jul. '15
Marijke & Krijn Fijne vakantie, we lezen jullie reisverslagen heel… 18 jul. '15
F van toor Goedemorgen wat leuk, weer een nieuw verslag om mee… 18 jul. '15
F van toor Hoi jullie heb en al heel wat meegemaakt en ja de… 17 aug. '14
Marijke & Krijn inmiddels waarschijnlijk thuis? lekker slapen en morgen… 17 aug. '14
Marijke & Krijn en tante An en ome Theke ook de groetjes van Marijke… 16 aug. '14
Pa en ma wat een leuk stel he, daar moet je toch van h0uden… 16 aug. '14
Pa en ma jhon ingeborg iris jelle .;het zit er haast op de… 16 aug. '14
Marijke & Krijn Nou zeg, nog ff en jullie hebben je eigen memorial… 16 aug. '14
F van toor Prachtig mooi om te zien en te lezen. Het reisverslag… 16 aug. '14
Fiona Wow, was echt zo gaaf dit reisverslag. Thanx voor… 16 aug. '14
Marijke & Krijn mooi verslag en bijbehorende fotoreportage. de groeten… 15 aug. '14
Pa en ma usallo lievers toch nog genoten jullie zyn nu haast… 14 aug. '14
Ingeborg Haha nee Marijke, we mogen per persoon 2 koffers van… 14 aug. '14
F van toor Haha, alweer een koffer erbij. Maar wel fijn dat jullie… 14 aug. '14
Marijke & Krijn dat wordt dus bijbetalen op het vliegveld....... veel… 14 aug. '14
Marijke & Krijn gezellig....... maar niet heus. Ach hoort erbij. Wij… 13 aug. '14
Marijke & Krijn Jammer van het weer en minder zoet ijs dus vermoedelijk… 13 aug. '14
John Hoi. Dank, ik heb Sylvia over/voor Irma gesproken… 13 aug. '14
Marijke & Krijn Nou luitjes, een goed voorbeeld doet volgen. Wij hebben… 12 aug. '14
Krijn Zo!!! Die achter op je autootje..... 12 aug. '14
Krijn Staat je goed John 12 aug. '14
F van toor Handig hoor de was laten doen voor een prikkie. Dus… 12 aug. '14
Marijke & Krijn Dat is handig en niet duur met die was. Ja, Washington… 12 aug. '14
Pa en ma hallo allemaal ;wat een pech he nu jullie hebben driekeer… 11 aug. '14
Marijke & Krijn Jammer van deze ongemakken maar hopelijk na nummer… 11 aug. '14
Pa en ma nu dat donderren met hemel met de hemel open gelukkig… 10 aug. '14
Marijke & Krijn mooie zonsondergang 10 aug. '14
F van toor Nou dat hebben jullie dan ook weer meegemaakt. Jeetje,… 10 aug. '14
Pa en ma uitwat een leuke fhoto.s prachtig hoor /jullie en… 9 aug. '14
Marijke & Krijn oftewel een zeer interessante en vermoeiende dag....… 9 aug. '14
F van toor Fijne dag gehad bij de Tante en wat een leuke en mooie… 9 aug. '14
F van toor Ha, helemaal niets doen daar is vakantie ook voor… 9 aug. '14
Marijke & Krijn Prachtige foto's kan je een hele poos op 'teren' 8 aug. '14
Pa en ma het is gelukt om tante tynie te bezoeken ik ben een… 7 aug. '14
Marijke & Krijn Mooi dat zo'n verzekering (doen wij ook altijd)… 7 aug. '14
Pa en ma we zyn vandaag boodschappen wezen doen gelukkig niet… 6 aug. '14

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »